Update from Tumba Gymnasium!

Heij Sockergrisar!
Vad har ni föör er?
Själv sitter jag i school. Ska ha religionsprov nästa fredag och denna fredag ska en inlämmningsuppgift vara klar. Vilken tur att jag inte jobbar på torsdag så att jag kan göra den då! :D
-
Idag har det inte hänt så mycket. Kom nästan i tid imorse, hade en presentation om göterborska. Nu chillar jag gal1 innan gympan, tror att vi har skridskor, yaay!
-
När jag kommer hem ska jag spela WoW tror jag, om bruuushan tilllåter, hans flickvän är nog där...
AJA!
-
Löviz är här bredvid mig och HON HÄLSAR!
aa.
"-Som en liten svandlande boll, grön, använder aldrig en såndär Håkan, suck, då kan man aldrig förlita sig på att Nina gör jobbet åt dig." -LöviZzzz
-
PUSSINUSS
första gruppbilden med MP09FUCKYEAH klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0