Galningar alltså!

Heeeij!
OjOj vad jag och Bompis hade det skoj igår!
Först så mötte vi några polare i Huddinge. Tog en cigg och snackade lite skit!
Sedan tog vi en promenix till centrum, McDonalds!
Där träffade vi några bekanta och jag käkade lite snacks!
Eftere åkte vi till Tullinge för att föra lite! Träffa en polare och så satt vi hemma hos han ett tag. Bonnie satt på toan och sydde sina byxor medans jag fick lära mig hur man spyr....hhe
Lol att man blir bäng på förfesten..
Ajaaa sen så drog vi mot en lokalfest i Fruängen!
Det var mycket folk och kul så, men Bompa och jag ville ge oss ut på andra äventyr, så vi stannde bara en liten stund där.Sen far det av mot Tullinge igen!
Kommer inte riktigt ihåg hur, men vi träffade iaf Angelica och vi drog till en chill efterfest!
Var där någon timme eller två och sedan bar det av mot Ankans hem för nattmacka och sovning!!
hahah inge fick ligga....elleeeeeer ?
haha aaaaa det ni!
-
Imorse vaknade vi pch käkade korv m bröd! :D
Sen var det raka vägen hem och sova/gosa!
PUSSINUSS PÅ ER!
-
Favvoflickan igår,
Bonnie blev en alv!!
hehe
ehm, aaa sen gick det utför!
PUSSINUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0