UPPDATERING!

Heeij!
Sorry for bad update!!
Har haft fullt upp alltså!
Nu ska ni få höra hur min vecka varit!
-
Torsdags.
Filmade vi i skolan! Eller rättare sagt i sthlm. Min kära vän Bonnie och Patrik skulle gå på date! haha Det var jättekul och vi blev klara med inspleningen av dokumentären :D 
På kvällen jobbade jag i stallet och snackade massa med Ida. Det har blivit hästbyten! xD
Jag och Stina byter hästar, så det betyder att jag har Pricken på söndagen!! :D
Prickispluttis :D
-
Fredags.
Var duktig och skrev 6,5 A4 sidor om Hinudism&Buddhism!! Provet gick väl bra så jag är nöjd!
Sedan åkte jag tidigt till stallet och red Crellan! DET GIVK SUPERDUPERBRA!!!!
HJan var så fiiiin, ååååh min älskade pärla!
Efter det hoppade jag Pricken!!
DET GICK SUPERBRA!
Hoppade som högst en oxer på 95-1m med PRICKEN !! :D
Så nu är det bara vita ridbyxor som saknas! :D
Efter det så åkte jag hem till min killkompis (?) Ralle! :D
Det var skojj, vi kollade på film och hade det allmänt naajs!

-
Lördags.
Sååå gjorde vi egentligen ingeting speciellt, var hemma hos honom hela dagen och sen var jag hemma vid 5 tiden :)
Vid 7 halv 8 hängde jag med min kära bruuur till hans kompis och sedan åkte vi på en lokalfest där tre 20åringar hade paarty! :)))
Jag var nykcter, men hade askul ändå. Hängde med massa grabbar från gamla klassen! :D
Sen åkte jag hem och sooov!!
-
Jag och världens finaste dressyrhäst i fredags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0