...and a happy new year!

Hallå!
Första inlägget 2011!
Helt fantastiskt!
Är sjuk på alla vis och trött!
Men varför sova när man kan vara vaken licksom?
-
Jahaa, Nyår 2010/2011 då...
Jävligt kul!
Massvis med folk, långt bort dock men det gjorde inget!
Först käkade vi middag med bonnies mamma och hade det myspys hos bonnie.
Sen vid halv 9 tiden var vi inne på centralen och köpte virke ;)
Vid tio tiden var vi framme i Orminge! Vi träffade på gamla bekanta på bussen i slussen som skulle på samma fest!
Sjuukt Random, men Kul! :D
Sedan festade vi hela natten lång!
Kolla fyrverkerier vid tolv och körde full ös medvetslös!
Efterfesten var hemma hos Sockman och Blixt&Dunder! (någonstans i Nacka)
Vi hadere trevligt vid halv 7-7 så sommnade jag som en liten bebis! :))
Vaknde igen vid 10 och drog upp Bonnie från hennes sängkamrat ;)
hehe
Sedan blev det Donken!!
Nu är jag här och myser med Nemi och Zarah (ceazar).
PUSS OCH GONATT!
-
För er Latmaskar som inte orkar läsa alltihopa så ska ni få en Best of NewYear Evening:
-
-Snehunden Hookie! (gulliga hundar på festen)
-Massa killar!
-Nina fick haff
-Sköna Männsikor!
-Fyrverkerier!
-Åkta gratis hem hela vägen!
-Sov helt själv!! (duktigt!)
-Bonnies och min väg till Nacka!
-Och så finns det Massvis med bilder på facebook! (öppet för alla ;) )
-
PUSS OCH GONATT !
-
Besta Bilderna:
kineserna är på väg!
Maria Jag och Hookie!
Glada gänget inne i dimman!
Blixt&Duner, Sockman, Pluffsan och Raring - THE GANG!!
Jossan var där!! (Albinot och Negern eller ?)
Först skulle vi vara ledsna...eller nått...
...sedan skulle vi vara arga...
..och sedan ...någonting !!
Och alla fick Haff!
Maria fick haff!
Bonnie fick haff!
Och Ninis fick haff!
och på morgonen, när bitterbonnie vaknade (även fast det var hon som fick sovhaff..) så ritade jag henne och sockman!
FIIIN! :D
PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0