Funderingar innan lunch!

Tjenis!
Nu när jag är klar med hemsidan är jag ledig resten av dagen, men får jag gå hem? NIX!
Fett segt att bara sitta inne på facebook och kissies typ...haha
Kanske skulle haft med mig Körtkortsboken??
Om mindre än 5 månader har jag körkort förresten!
WOHO!
Har ju lilla pärlan hemma oxå, en Audi, som jag fick av pappa i somras haha.
Så jag har ju faktiskt både bil och båt!
Hehe Nice sommar? ;)
I vår ska jag fixa till båten så att jag kan sjösätta henne tidigt och sen blir det bara ut och segla hela dagarna!
Läängtar till sommaren!
Fy vad underbart!
Körkort, Förarbevis och Gröntkort(hästkort)!
Sen blir det ju Peace and Love med bästaste Bonniloo, då ska jag haffa någon kändis tror jag! ;D
någon kändis som typ de här grabbarna..MUMS!





Kommentarer
Postat av: Hell

Anders ser ju ut som en jultomte nu -.- xD

2011-01-19 @ 22:15:13
URL: http://djavulensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0