Hopplektion på Queen!

Hallå!
Idag var det dags för ännu en lektion på BRS. Det stod hoppning på schemat och jag fick ett stort mörkt sto - Queen of Halloween! Har sett henne hoppa förut (bla på sthlmscupen då Sofie red henne!) Hon var sett ganska svår ut och jag började analysera hur jag skulle få henne att inte hoppa i botten. Vi gjorde en väldigt rolig övning, hoppa på en volt och försöka få lika många galoppsprång på båda sidor av hinderna. (bild kommer) I början lutade jag mig framåt och drev på, men hon hoppar på sitt egna vis så då knockade hon mig på hakan! AJ :(
Men sedan rätade jag upp mig ordentligt och väntade på henne i hennes spårngkurva!
I slutet gick det kanonbra och vi hittade varandra! 
Inte någon favorithäst men det kan väldigt nyttig för mig och min urusla sits!! 
PUSSINUSS!
Queenis,
Övningarna som jag tyckte om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0