Loooooooooooove!

Shululuu!
Hoppas ni gillade min hemsida! ;)
Nu är Multimedia kursen slut, SKÖNT!
Kollade på Bygglov precis och där handlade det om en tjej som bodde själv i en villa, men sina två hästar en hund och katt. Hon var singel och typ 35. Och hon ville så gärna hitta någon kille som hon kunde bo ihop med och skaffa barn och jag tycker så synd om henne! Tänk att hon sitter där själv hemma och vill ha en familj men hittar inte sin kärlek!
Tänk om det blir så för mig när jag flyttat hemifrån??
Scary tanke asså..
-
asså emo lovers måste vara det gulligaste som finns!
eller den här kissemissen kanske...
"everybody goes: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0