Sammafattning 4-7 jan!

Hallå!
Ursäkta för bad update ,som de säger i england!
Jag har varit sjukt trött på kvällarna och på morgorna har jag stuckit innan tuppen vaknar lix...
För jag har ju haft Quinteros de senaste 3 dagarna och ridit honom innan hoppkursen.
Han har utvecklats enormt och jag tror verkligen att det finns en ljus framtid för lilla Q!
Men Hoppkursen HT2011, var underbar!
Fick ju min BessieTessie :D
Igår red jag Stella på förmiddagen så att Tessa skulle orka hoppa lite mer på eftermiddagen.
Vi slog personligt rekord: 85cm ! (tror jag det låg på)
Efter hoppkursen var det att hoppa in i bilen och köra genom snöstormen till Botkyrka för att starta STHLMcupen i Hoppning.
Fick en häst som jag hoppat förut, Stella!
Laget förlorade...4 fel mot 20 fel...men Lovina tog silver och jag hoppade felfritt!
-
Idag är det ju fredagshoppning(tidigt) så nu är det bara att bege sig till stallet igen!
Vi ska vara lulla över några kavallaletti bommar eftersom hästarna har hoppat mycket de senaste dagarna.
Hoppas jag får Rasmus!
-
Efter all detta ridning blir det galet tonårsliv igen ;)
-Glömde tillochmed bort hur man fixar håret!
PUSSINUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0