Uppdatering :D

Tjeena Tjaba!
Sorry för att jag suger på att blogga!
Men nu gör jag ju det! :D
-
Fredags!
Jag fick Irma på fredagslektionen och vi hade en liten rolig kavalettiövning där vi tränade lydnad.
Eftere så träffade jag Ralle! Han tyckte vi skulle spela riktig bowling (då jag hade spöat honom i Wii några gånger!)
Eftere så käkade vi Sushi (mmmmmmmm<3333) och sedan hade vi en spelkväll då spelade CTR (där jag vann igen dåra..;P)
-
Lördags!
Jag hade borrat ner mig i sängen med sunkiga mjukisar och inget smink och håret stod åt alla håll, då fick jag ett sms av Nygren att vi (bonnie oxå) att vi var bjudna på fest i Tullinge. haha så det var bara att dra på sig något fint och kamma ut håret!!
På festen var det grymt med folk! :D Massvis med roliga männsikor från Tullingtrakten!
bla så höggs tummar av, kronan spelades och alkoholen flödade haha ;D
-
Söndagen!
På söndagsmorognen fikade jag och bonnie på donken och resten av den dagen spelade jag GTA :D
-
Idag!
Idag ska jag tvätta(om tvättmaskinen lagas) och spela GTA :D
Ikvälll blir det ridlektion (rider på måndagar nu ju) hoppas jag får TessieBessie!!
-
Morogndagen!
hahah imorn är det skola och jag får träffa min älskade classmates, som det säger i USA, 
PUSS OCH GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0