What can I do?

Godmorgon!
Vaknade precis och ligger och gosar!
Igår hade vi det mys hos Sofia, vi var typ 8 pers eller något sånt ! :D Kollade på Nycklen till Frihet och den var sjukt bra! Handlade om några fångar på ett fängelse(vart skulle de annars vara?) Och hade det allmänt mys!
Efter det mötte jag Fledrik och hans vänner i Huddinge, sen drog vi på ett chillfest och hade det trevligt dära!
Sedan åkte jag hem vid halv 3 och sov! ;D
-
Igår städade jag hela mitt rum och min garderob! Rensade ut lite grejs och tillslut var det bara svart plagg kvar hahaha, nej men nästan iaf!
Ikväll får vi gäster här på besök och efter de ska jag ut och rööja! Antingen blir det klubben med Amanda och de gänget! Eller om Bonnie är frisk så ska vi till Fryshuset på Emergenza! (rock tävling) Massvis med hårdrockare! :D:D:D:D
Mjaaaa det var väl ungefär det!
På söndag är det STHLMscup och "Fredags"hoppning! :D
PUSSINUSS!
-
frn ett skolarbete där man skulle ha sin egna shower ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0