Bästkusten!!

Heeeejsaaaaan!!
Jaaag borde veeerkligen städa & packa nu...men jag orkaaar inte!
På tisdag går tåget kl 10:10 från sthlm och vi är framme i Stenungsund 14:22! Heeelt sickt bra juu :D
Jag & min flickvän ska myyyyysa i flera dagar.
Vi skaa:
Käka glasss
Bada i saltvatten varje dag!
Åka till smögen och ta en öl på strandbryggan
Fiska & Fiska krabborr
Shoppa galet
Åka in till Göteborg och gå på rockställen yeeaj :D
Prata skit om allt och alla
Och få en redig dialekt!
Jäla Gött asså :D
.
Och sjääääälvfallet tar jag med mig båda bamsekameran & minikamerona ^^
En bild säger ju mer än 1000 ord!
-


Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åhh tack :D kram!

2011-07-31 @ 18:41:02
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0