Igååereradå

JAMENH igår då.. så fyllde KASPER 18!! :D
Gratzzi till honom!
Det var parteeh hemma hos någon EmoLars, väldigt trevlig kille!
Hela huddinge & haninge var där & det var ql!
Vid 1 tiden så åkte vi hem (jag bonnie & willis) för Bomplan var lite, LIITE, för förfriskad.....
Men det var riktigt kul fram tills dess, det var kul då också för mästarspyarn lärde sin elev att spy, (fast det ångrar hon tappert, då hon lyckades och fick se det i när. jag menar NÄRbild.....
USCH!!
Men jag hade en bra hårdag och sminket höll sig i trim och då kan man har riktigt kul!!
BILDER:
Två SKITSNYGGA brudar var där:
Sebbe bajsar!
jag och min 4:a!
Snygga tjejer från Hoodinge
Folk!!
Bromance eller ROMANCE?!
Fyllosötisarna
Porrwille & Porrnina!
Sen så sa kameramannen att hon inte kommer ihåg att ställa skärpa...
Happiness!
Som ni ser, så skiner glädjen och spritlukten ändå fram !! HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0