Lördag!

Heeejsan!
Igår var jag på en av tullinges största fest, seriöst asså!
Sjuuukt mycket folk & det var awesome!
Någon svin hit & dit var där men annars var det vääääldigt trevligt!
Mycket fjortisar, men dom blev aspackade och skämmde ut, sig, precis vad jag gillar mest på fester!!
WAA! :D
-
Jag höll mig ganska nykter men kvällens efterfest slutade äöndå halv 7 på morgonen, sen gick jag och la mig!!
Justeee inna festen grillade jag Ankan & Fredde ocå, Väälidgt mysigt! :D
-
Får se om jag får tag i ntgren så kanske han kan skicka över någon bild från grillningen!
TIME WILL TELL! <3
-
-

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh vaad fiin du e!!<3

2011-08-01 @ 14:32:33
URL: http://lifeasjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0