Onsdagsalkist!

Kommer ej ihåg denna stund....↑

Tjeenis!
Iförrgår (igår kunde jag inte skriva blogginlägg pga sjukdom....bakissjukan...)
sååå var Jag, Amanda & hennes två vänner ute och härjade!
Först förade vi på Hellströms, trevligt trevligt, jag var redan packad när vi kom dit...som vanligt....
hahah
Och efter lite om och men så kom vi tillslut till Harry B James! :D Det var inte knökfullt när vi kom men det strömmade in folk hela tiden, NAJS!
.
Kvällen där var som det brukar vara. Nina svävar på moln & har the best time of her life, medans hennes kompanjoner tittar på. HEEEH
-
Vid 4 fick Bonnielo agera fylletaxi oxh sen var det hem och soooova...
Hela torsdagen var sabbad, vaknade vid 8 på kvällen och var fortfarande lika kasss......
-
Hejdå spriten, jag lämmnar dig, från och med nu, bara öl,vin och cider!!!
Faan jag som börjat älska Jäger.....
HEJDÅ!
Eller ni ska självklart få lite bilder!!
-
Amanda till vänter och Lollo till hööööger, på Hellströms
Jag och mina två nyfunna vänner, Kevin och Kanadensaren, han hade flickvän.....
batmobilen kom och hälsade pååå!
på väg till harrys träffade vi denna treeevlig skåning, ytterst rolig och jag fick en öl för att jag kunde sjunga början på Smoke on the water, vilken baggis!! ;D
Jag & mitt ex, Jägershot.....I will miss U, u bastard...
På nattbussen hem fick jag sällskap av detta drägg, ytterst trevligt ^^ hahaha
.
prövade att fylla i ögonbrynen mer än vad jag gjort förut, snyggt det blev va? :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

SV: Hahaha Nina ditt drägg, på bilden är Amanda till vänster, inte höger lol XD Näää den va inte lika bra :P

2011-07-29 @ 18:51:57
URL: http://agilityflickan.blogg.se/
Postat av: amanda

Niiinaaa!! xD Du skulle ju inte åka buss de va ju därför jag gick me på att lämna dig själv!!!!

2011-07-29 @ 21:21:56
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0