PEACE&LOVE 2011

Hejsan mina små gullungar!!
Schäfern är hemkommen & hon mår toppen! (jag är schäfern för er som inte fattade det!)
PEACE&LOVE var det mest underbaraaste som finns!
Träffade aaaaaas sköna människor bland ananat på camp Norge, Highscore, Forsmark & Gotlänningarna!
Tiden där var underbaaaaar bland annat för att jag träffade Oscar.
Helt perfekt & jag döööör lite på honom faktiskt!
SÅ GALET SNYGG & CHARMIG.
Problemet är att han bor i Östersund (NORRLAND) 7 timmar bort, men vi ska gifta oss, annars tar Amanda & Bonnie livet av sig, och det vill man ju inte!!
Jag stod längts fram på Mustasch & Sick Puppies, såg journey & Sator oxå!
Resten av tiden var jag kär & krökade, dushade & wet t-shirt, & solade och dog i skuggan då det var 40 grader ute...
Vi badade äventyrsbad som var as härligt!
Jag säger bara en sak,
PEACE & LOVE BABY! ♥
-
(bilder kommer, men här har ni sammanfattningen)
Oscar Schäfer Världsbäst & Lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0