PIRATERNA I GRÄNNA!

HEJSAN!
Jag & Bompan har haft våran första raodtrip nu! WOHO!
Gränna blev det och Gränna var det bästa stället ever!
Asmysig liten by & krogarna på kvällarna var det röj ^^
Sista kvällen blev vi bjudna på 840 kronor av ägaren ( han gillade oss ) & så gillade bartendern mig så han serverade oss hela tiden och snackade jättemyckte med oss ( mig endast ) hehehehe <3
-
Idag ska jag och min matros Bonnie ut med vårat piratskepp!
Hela 11 meter lång & 4 meter bred!!
WOHO! :D
Så på fredag kommer vi nog hem, efter bad, segling, mys och SOL!
NU JÄKLAR SKA JAG BLI BRUN!
(jag är ett albino.....)
-
VI SES LANDKRABBS! :D<3
PUSSINSUSSSSSS <3
-
p.s Visste ni att "Fest Hos Mange" finns på SPOTIFY!
-
WISH US LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0