Sabeltandade Stycksvanar...

Jag & min matros gav oss ut för att segla! Det var stöört mysigt och skönt att bara sticka iväg själva.
Målet var  Utö, men det blev en liten vik bid Långarn istället.
(Tredje gången gillt...)
Ankaret släppte två av två gånger, men som tur är är jag en Örn på det där så ingen skada skedd!
Som mest gjorde vi 4,2 knot med bara förseglet! Det är stört bra ^^
På vägen hem ännu snabbare skulle jag tro!!
Jag badade två långa gånger medans Bonnie ett litet hopp i & sen snabbt upp igen...mes!!
Grannar fick vi också! Unga individer med penis (interngrej) !!
VÄÄLDIGT TREVLIGT.
Tack & Hej!
-
Inne i salongen (bakom kameran är en hytt och toa & lite av köket syns lite i vänster hörn)
Våran finfina vik!
Bonnie fann en vän..tillslut!
och den här svanen ↓ ville serisöt döda mig....
Men vi hade tur med vädret iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0