Sommarupptaering!

Nu är trimmingen med Quinteros klaar för ett tag. Lovina tar över från och med nu, men framöver ska jag väl rida lite till! :)
Idag tog min snuttiga lilla flicka körkort!!
GRATTIS ÄLSKLING!
Så idag bestämde vi att ROADTRIPEN BLIR AV!
Dock inte skåne...men GRÄNNA!
JAG ÄLSKAR GODIS! :D:D
Vi ska inte ha med oss tält, så om någon ska ha hemmamatch...blir det trångt, eftersom vi ska slagga i bilen!
Busiga tjejer!!
Jag saknar Oscar som fan! Men vi pratar varje dag & ska träffas någon dag!
-
Ikväll blir det packa, dusha & tjejkväll!
-
Lite bilder från dom närmaste dagarna:
Åka ring bakom båt i Årsta Havsbad
Partyparty i tanto
Simon & Jag tog en krogrunda!!
Oscar har dödat sina lockar!!! Men visst är han skitsnygg? :DDD
PUSSINUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0