Den lilla prinsen Francois!

Hejsan!
Jääättetrött tjej här men ska ändå berätta om dressyrtävlingen. Som sagt så fick jag då Princen!
Han är väldigt söt, men svår!
En riktig utmaning väntade mig och det skulle bli jättekul!
-
Framridningen.
Den var katasrofal! Vi kom inte alls överens och båda var helt slut efter den...inte alls bra. Ville knappt rida programmet, men jag bestämde mig för att göra mitt bästa av situationen! Jag gav inte upp!
-
Programdelen.
När det inte var hästar runt omkring och jag verkligen skärpte till mig så blev han en heeelt annan häst! Helt underbar kändes han, (jämfört med framridningen) och vi fullföljde programmet utan några större missar.
-
Kalaset slutade på 53,10%. Tyckte vi iaf kunde blivit godkända..men men! Nya tillfällen och nya chanser kommer! ;)
Bildbomb, mama var med som fotograf!
som sagt, ny chanser kommer och jag är väldigt nöjd med att vi kom runt!!
.

Kommentarer
Postat av: evelina

fint!

2011-06-10 @ 23:38:43
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0