My Super Sweet 18!

Hejsan!
Jaaaaag är inte trött ( som jag brukat skriva när jag var 17) utan lagligt kan jag säga, BAKIS!!
Maha, cool tjej! Jag har konsumerat alkohol första gången (lagligt!)
-
Natten var ung och awesome! DET VAR SÅ JÄVLA EPIC KVÄLL ASSÅ! Jag ska ta allt från början (för det kan vara kul att läsa om några år!)
-
Jag fixade mig i flera timmar, skulle limma på ögonfransar, och det var svart lim. Så jag kletade på rikligt, inna jag kom på hur faaaan det såg ut.....Välidgt overmakead!!
Men men! Sedan designade jag ihop en klänning och vid 7 sjutsade far mig till coop!
På coop köpte jag cider (2,25%) bara för att, men jag behövde inte visa leg, så jag blev lite ledsen...
Efter det påväg mot tåget så köpte jag en trisslott och vann 50kr!!
Lucky day! B-)
-
Väl inne i City träffade jag Madééééén & Alex!! Vi skulle till Gamla Stan & dricka MJÖD!
Mjöd? Joo när jag var liten så sa jag aldrig röka & det första jag ska dricka är Mjöd!
(mjöd är en cool vikingadryck, typ öl)
-
Inne på Sjätte Tunnan var det såååå jääääääääkla coolt (bilder kommer)
Vi hade det grymt mysigt och satt där i nästan 2 timmar! :))
En gaaaalet snygg britt pratade med occ (som vi spanat in hela kvällen) och han var snygg och vi två dog.
-
Efter det mötte vi gänget ( rasmus, bonnie, ankan, amanda ) & drog på förkrök på Nivå 22, (yeeeeeey..) Fast då var jag och Madde redan packade, MEN MEN!!
-
Var där en stund och sedan drog vi till the Bridge...(yeeeeeeey....) Men då var man redigt rund om fötterna! Bad DJ:n om Fest i Hela Huset & Lady Gaga, och det fick vi höra! :D
Visste ni att en shot kostar 76kr ?!??!?! Stööört!
-
Efter det splittrades alla åt olika håll!
Jag sov i spånga ^^
-
SUPER SWEET ARTONÅRINGKVÄLL bilerna ni väntat på...
-
Mjöd!!
Senare på Nivå träffade vi på Madde & Nina!! Hur kollt är inte det?
från vänster: Nina, Madde, Nina, Madde!!
(känner mig lite svart! hahah)
Amanda satt och shottade vodka med citron! SURT! hihi
Nyhemkommna Bonnielo från Rhodos var glad!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dessa bilder...
Alex & Ankan!
haha gullungar!
Den bjuder jag på! Tack allihopa som gjorde min kväll! <3
PUSSINUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0