FredagsHOPPNING!!

Heejsan små puddingar!
Vad händeeer?
Själv sitter jag nerborrad i sängen och Psycho rullar på burken!
-
Skoldagen flöt fram och det var skönt att den gick snabbt.
Efter det åkte jag med Anna och Rebecka in till staden.
Där köpte jag en svart hoodie med vit dragkedja från BikBok, 50%rabatt så glad tjej! :D
-
Efter det åkte jag dirket till stallet pch friserarde lillans man. Den blev fiiin efteråt, lite tunn, men det växer ju ut :D
-
Sedan var det dags för hoppning, vi övade på olika linjer och att rida hästan mellan skänkel och hinder. Superkul!
Lillan var super duktig och är fett glad!
Vi fick agera hjältinnor oxå, då Lovinas pålle, Isabella, rusade omkring, både med och utan Lovina på ryggen!!
Men hoppningen gick suerb och jag tror vi slog ett rekord idag, en liten bana med några skutt nästan över 1meter!
DUKTIG TESSA!
Utrustningen idag blev, svart schabrak med svarta senskydd.
-
Tessan idag:
I hagen,
Innan hopplektionen,
Lovina och ponnyhästen!
(Linnea fotade oss, men de bilderna kommer upp lite senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0