Pluggis-Nina??

Halllå!
Precis käkat frulle och nu myser jag och katten, eller han tvättar sig, men ändå!
Jag drömde en ascreepy dröm. Min bästa vän Bonnie och jag hade inte träffats på jättelänge och under den tiden hade hon börjat umgås med en av de få personer som jag verkligen avskyr! Och när jag träffade henne och märkte det och sa det så brydde hon sig inte och då blir man ledsen!
Och det var inte nog med det, utan hela min gamla klass(som vi fortfarande gick i i drömmen ) började mobba mig och jag var fett ensam asså! :O
Läskig!!
Så glöm inte era vänner kära läsare! :))
-
Dagen idag då:
Först ska jag plugga körkort, sen körlektion och sen ska jag leka med Bonnie! Får se om jag åker till stallet ikväll eller om det blir myspys hos Fredde! C:
Jag ska beställa en bok oxå, "Den Stora Boken om Nemi!"
WIIIII, det står alllt om Nemi i den !! :D
Nu måste jag sätta igång och plugga!
PUSSIPLUGG! <3
-
Föralltid & LiteTill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0