Sköning Fredag!

Heeij!
Idag var det en kort och skön skoldag, jag och Lövis flummade mest och det var nice!
Efter det åkte jag till stallet för att rida Crest!
Det gick bra, men inte det bästa ridningen. Han kändes lite seg bla. Lite stel och lite bråkig. Men han var fin ändå! :)
Så mysigt att rida honom! Jag och Malin skrittade ut en sväng och det var mys! Sol!!!
Efter det hängde jag i stallet tills 5 tiden då vi hade upprpo med FREDAGSHOPP..CAVALETTIN!
Jag fikc min ääääälskling Tessa!! :D
Tror ni jag blev glad då eller ?? 
Lektionen gick super bra!!
Inga konstigheter och vi hade en bra flyt!
Ida pratade med oss om lite storhästtävlingar oxå!
Annelie, Lovina och Jag ska troligen få åka iväg på PayNJump någon gång! :D:D
Åååh vad underbart det skulle vara!!! :D
Min älskade pluuttis igår,
Efter det var jag hemma, broshan hade lite folk över och jag gick in och sa hallå! Skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0