Spöket & HamsterN

Hallå bloggen och resten av världen!
Igår tog jag och mammi en mor-dotter-dag. Vi storhandlade på ÖoB, massvis med skönhetsprodukter och tjejgrejer! ;D
Efter det fikade vi hos min Farmor! :D
Hon hade en filt, som blev varm (av el asså) så jag somnade i hennes soffa haha! :)
En liten tupplur sådär skadar aldrig ;)
Efter det jobbade jag i stallet. Det var myspys, gosade extra mycket med Tessan och Zowie!
Efter det så plockade vi upp Bonnie på väg hem, för vi skulle ha pyjamasparty!
Först kollade vi på Fjorton Suger och sen 10 Orsaker att hata dig! 
ASMYSIGT!
Käkade chips och popcorn, varma koppen och mango juice! :D
-
Imorse vaknade jag tidigt och kollade klart på Heath Ledger :9
Nu har vi käkat frulle och snart ska vi iväg på ärenden!
-
Ikväll blir det båda igenridning och assistentridning! ;)
PUSSINUSS!
-
spöket och hamstern, väldigt snygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0