BigBrother!

Heej!
Joo jag går ju som sagt i medieklass och ikväll var vi på studiebesök på BigBrother!
Jag är ju besatt av både programmet och Peter...hehe
Madén och jag var grymt (och de enda) taggade för denna underbara kväll!
Jag svimmade nästan några gånger och Gurkan hatade mig och Madde för att vi SKREK åt Peter när han kom till final. Minela, Gry och Gurkan fick vi ögonkontakt med och Gurkan pekade tillochmed några gånger på oss ^^
HEHE Ömsesidigt hat!
Först fick vi gå in bakom kulisserna och kolla hur allt såg ut:
Studion tom:
Redaktionrummet:
Verkstaden:
Storbildskärmen!
En nyfiken jag och guiden!
Jag i VIP-rummet!
Hela gänget i VIP-rummet!
Peppad publik!
Efteråt när jag bad och bönade om Peters toffla!
Lycka!!
Alla foton är tagna av Madde Madén Blom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0