Svarta Faran!

Heejsan Hoppsan!
Jooo idag fick jag varken Tessan eller Princen, som jag trodde..utan det underbara lilla stoet Zowie!
Zowie är 8 år, men beter sig ibalnd som 4! Men idag var hon huuur duktig som helst!
Väldigt lugn och avslappnad. Skummade fint med bettet och trampade på bra under sig.
Övningen idag gick ut på att få hästarna under sig och SITTA KVAR i galoppen. Prövade på lite galoppombyten och det gick...mindre bra, men ändå klart godkänt!
Fick in några riiiktigt bra avbrott!
Fina lilla tjejen!
Är det vi som hoppar nästa måndag eller??
PEPP! :D
Efter lektionen hade jag och Annelie ett riktigt deeptalk - Väldigt uppskattat! :D♥
-
Moa fotade oss oxå! TACK! ♥
Övningen idag:
Svart=Bommar Grön=Galopp Lila=Skritt Blå=Galoppbyte
-
Jag och hollänska importet Zowie (född: Mars 2003)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0