Fredag den 6maj

Heeejsan mina sötisar!
Igår jobbade jag hela kvällen. Pratade med stallchefen igår och då sa hon att personlen behövde lite hjälp med Quinteros (hästen jag red mycket i vintras) Så denna vecka ska jag vara i stallet lördag till torsdag.
Efter det får vi se om han är fit for fight" som chefen sa, för då kanske jag ska hyra honom. Men hon nämnde både Princen & Rasmus, och båda de två är jag sugna på! Åh Svårt!
-
Men ajaa, det löser sig!
-
Idag är det fredag! Underbart verkligen! Ska träffa Amanda inne i stan och sedan FREDAGSHOPPNING! :D
Efter deeet, kanske jag ska åka till Sofia, det är chillkväll där, men det är i Östertälje, fett långt bort...
Imorgon är ju Huddinge Dagarna imorgon och då sk jag leda Gladös ponnis Alladin & Caramell med gladögänget!
13:00 uppträder Danny också!! :DD
Såå, just nu består mitt liv a beslut, heeeeeela tiden!
Men ha det bra nu sötisar!
PUSSINUSS!
så det kommer vara framöver? Jaajamensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0