G- Bäst hitills!

Hallå!
Dagen var underbart varm, men hade för mycket kläder på mig...imorn blir det shorts!!
I skolan var jag och löviz, ganska duktiga! Dansade imorse...annars får jag inte VG i idrott.
Fick reda på Svenska B Nationella...Fick G- och IG!!!
Yeahj...duktigt!
Men jag kan ändå få VG i slutbetyg så aa! ;)
-
Efter skolan drog jag till stallet direkt. Solen gassade och Q var jätteduktig!
Inget bus eller flams!
Red lite längre i skogen för att vänja honom vid att vara ensam.
Och han skötte sig utmärkt!
-
Bilder från igår, men aa såg likadant ut idag, fast bättre, vi utvecklas ihop för varje dag! Snart Grand Prix asså!
Bilderna har Josse tagit och det är jag väldigt glad för, Tusen Tack!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0