HyrHäst?

Hallå!
Joo på min ridskola, så har vi infört en ny grej, nämligen hyrhäst!
Det är ungefär spm sköthäst, plus att man rider 2 gånger extra i veckan!
Förra månaden hyrde jag Tessan, och det var underbart!
Vi kom varandra jättenära och nu kan vi varandra utantill.
-
Denna månad hyr jag ingen, men nästa ska jag göra det.
Och undrar vilken cheferna tycker jag ska ha?
Zowie - Svarta faran som beöver tyglas in lite.
Tessa - Gullisen som är inriden men som jag alltid kan utvecklas på inom hoppning.
Crest - Läromästaren som är helt underbar och som vi kanske kan träna upp oss till lite högre klasser. (Allsvenskan typ)
-
To be continue..
Svåra beslut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:26:19
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0