Kom på en grej...

Nu såhär när jag ligger och kollar in mina rosetter som hänger i taket..Det är många claer round. Och de flesta av de är med Tessan. Vet ni varför jag bara älskar att hoppa den där hästen? Jooo så här:
Vi har haft många nerslag på träningar, en tävling fick vi 8 fel. Men annars på tävlingar har vi kommit nolla. Och de beror mycket på att vi ALDRIG har haft en vägran. Vi har alltid hoppat hindret som kommer emot oss, (dock med nedslag dåra) men Aldrig har hon någonsin vägrat med mig! Är inte det helt sjukt? Ridit henne i snart ett år licksom!
Och varför det är så bra, är för att jag blir påmind om min lokalhopptävling med Bozo(<3) och vi vägrade ut oss 3av3 klasser. Min Achilleis häl är vägran för hinder!! Vilken tur att jag har min älskade Tessie!
Undra om det verkligen blir någon första vägran med Tessie?
-Hon är ju ändå världens finaste häst!
Vårat rekord: (högre ska det bli!)
Min ögonsten:


Kommentarer
Postat av: Kjellveeeeer

Måste bara säga att det är ngt skumt med din deisgn för ofta kan jag inte läsa början av ditt inlägg för det är liksom en bild framför dina riktiga header typ :P PÖÖSSSS

2011-05-13 @ 15:12:04
URL: http://sofiekjellver.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0