Måndagens Uteritt!

Hejsan!
På schemat stod det uteritt idag.
Fick min äääälskling och efter den här uteritten älskar jag henne ännu mer (jag vet trodde inte heller det gick!)
Men alla "busiga" hästar gick med och en elev fick en flygtur, Lovina höll på att få en, men hon satte av innan, haha. BUSHÄSTAR! :D
Tessan skötte sig exemplariskt (som vanligt!)
Vi red i skogen, och hon haaaatar mygg så hon sprakade vilt omkring sig och var lite stissa lix, men inget farligt!
Mycket galopp blev det för en del, haha!
Jag älskar min bushäst! 
-
urusel bild på älsklingen efter lektionen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej satt o googlade lite på hästar jag sålt! Kul att se att Tessa mår bra :)

2013-08-24 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0