Mjukistema: Hardcoreparty!

Heeeej!
Aaaa ni...hur mår man en dag som denna..Inte så tiptop!!
Men fyyy tusan vad episkt det var igår!! Lätt den skönaste festen på läääänge!
Det var beerpong och dans för fullt, hela kvällen. Vi körde hela havet stormar och folk spydde, folk hånglade omkring, folk dansade som gaalningar och folk var väldigt snygga!
:3333333333333333333
-
Ett underbar kväll som avslutades hemma hos Alex. Alex deckade på toan, Markus i syrran rum, jag och Carro i Alex säng och Ankan...i lokalen ^^
haha!
-
Först grillade vi hos Alex och det var mys!!
Jag blev halt då Alex och jag skulle springa! Alex var xtremt mycket snabbare än mig och så höll hna om mig samtidigt som vi skenade...och då blev det en väldigt mäktig faceplant för min del och Alex ,seriöst, flög in i buskarna..hahahah jäkla drägg vi är ^^
Pigg chey!!
Gammalt minne, haha Ralle känner du igen? :D
Lyckad kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0