Terränghoppning!!!

-Heejsan!
Sorry för seg update!
Igår var det superoliga terränghoppning på Botkyrka som avslut!
ÅÅÅÅÅH DET VAR SÅÅ GRYMT ROLIGT!
Senaste gången jag hoppade terräng hade jag en fegis (Baylie<3) och det var ju segt när hästen inte vågade hoppa lix :(
-
Men igår hade jag underbara Daytona! Hon är ganska svår på dressyrbanan, men ute i skogen....vilken jäääkla underbar häst!
-
Vi hoppade vanliga hinder på hopppbanan, ute i skogen hoppade vi, stockar, bildäck, buskar, staket, vattengravar, nerhopp, upphopp och trippelstock.
-
Roligaste var en stock som låg på en smal ridbana som svängde, och var lite i uppförsbacke. Stocken var 90-100 cm hög!
Faaan vad episkt det var att hoopa den, för den var ju bred som tusan oxå!
Daytona tvekade inte någonstans och tog ett luftigt stooort spårng över, efter landninen var det ett nerhopp i vattengrav och sväng till en raksträcka.
Det gick så bra och jag är käääär!
Terränghoppning in my heart!

(bild kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0