Tyska Mormor med Porslinet!

Hallå!!
Igår så hade jag och Bonnie det superkul!!
Först hade Bonnie bartenderskola för mig, haha det gick...bra...typ! ;D
Kul var det iaf och vi blev fulla, så aaa lite lyckat iallafall! :D
Efter det tog vi en långpromenad till en meeegastor fest i Vista!
Det var en sjuukt stor villa och tonvis med folk!
AWESOME! :D
-
För att komma hem lurefixade Bonnie oss skjuts av ett par supertrevliga pojkar!
Jag (såklart) var tvungen att säga att det var till min mormor vi skulle till, Fast vi egentligen skulle hem till Bonnie, men hon ville inte ha med sig de in!...
Så det var till min mormor vi skulle till, fast hon var bortrest, till spaninen, och de fick inte komma in för att hon hade porslinshästar, som var myyycket ömtåliga...plus att hon var en tysk nazi som var supersträng, hahahahaha aa amen asså förstår ni hur svårt det var för mig att vara trevlig fast säger HEJDÅ!!
hahaha Stööört kul kväll!
-
En bild vi tog, någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0