18år & bitter

"rasmus" undrade hur jag ska orka jobba på nyårsdagen. Och det är faktiskt så att jag tänker ta det hyfsat lugnt på nyår. Pengar behövs och genom att få pengar av att få tillbringa dagarna med älsklingarna så blir det lix win win!
Festat har jag gjort och jag har lärt mig (den hårda vägen) att det inte är värt någonting..
Nyår är ju såklart heligt moment, men lite överskattat är det va?
Tanken var ju fjällen med en trevlig pojke, men alla planer och krashade efter mitt lilla felsteg här i livet!
Det är inte lätt när det är svårt eller hur?
.
Svaret är asså att jag helt enkelt inte ska supa mig redlös och ställa till problem för mig själv & andra i min omgivning.  Det blir en lugn nyår, kanske ska vara taxi åt fyllon?? (;

Hoppas du fick svar på din fråga kära reader! :d

Kommentarer
Postat av: rasmus

haha, var inte supandet ja trodde skulle bli det jobbigt för vet att du klarar dig bra utan det! utan är mest vääääldigt få timmar sömn som blir segt ;)

Har lite svårt att bjuda ner dig hit över nyår då du fått jobb, men hade vart kul! :D :)

2011-11-29 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0