Fredagseftermiddag

Precis kommit tillbaka från ett uppdrag med en kollega. det är firmafest ikväll så vi fyllde på hyllorna med sprit och vin..herregud, tur att jag har hästarna som ursäkt!! 
haha ;)
Jag ska börja kolla igenom lite material och ska superjobba på månadag. Hoppas jag hinner! 
Ska ringa min lärare på skolan och prata med honom. Detta case vi håller på med nu tar knäcken på mig...
Tror jag måste sluta här :(
Men ingeting är säkert och vi får se hur det känns efter jag fått några visdomsord från honom!
Men nu är det fredag och idag ska vi ha kul!
En fågel viskade att jag ska ha Quinteros ikväll!
WAAAALAWAA :D
Vi hörs ikväll!
Puzz!

Quinteros är efter Quite Easy & det märks verkligen. Så himla fin häst! Stark 3:a i min toplista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0