Fredagshoppningen

Igår red vi tidigt på dagen eftersom det är h(ä)stlov! 
Jag fick Spotlight! (Han ska gå sthlmscupen i dressyr idag, så Ida ville attt jag skulle trimrida honom lite)
TESSA GICK MED PÅ VÅRAN LEKTION!! 
När Ida sa att en annan skulle ha henne blev jag gråtfärdig framför dom två högsta coacherna.....Pinsamt!
Men vad ska man göra då licksom?!
Men iallafall, hon som fick henne är duktig och snäll så det gjorde väl inte så mycket att sitta & stirra på min prinsessa en timme.
Coachen mitt i lektionen:
-"Nina, sluta se så himla avundsjuk ut!!"
HUR SKA JAG GÖRA DET!?! :d
Min finaste prinsessa är snart tillbaka!
Jag red Pricken iallafall, och det gick helt ok. Hade graman & gjorde mitt bästa.....
Coach verkade nöjd så lektionen får en stark 5 av 10.
Godkänd men inte högre!
.
Supergammal bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0