Fredagsmorgon

Godmorgon kära readers!
Idag är det fredag & igår var det torsdag. Då träffade jag Martin. Herregud alltså.
Vad jag än gör så är han där!
(kanske för att jag hade Bandit i lurarna hehe)
Men Iallfall. Idag är det fredag.
Slutar 3 idag för att det är avslutningsloppis/auktion här på Strix (vi ska ju flytta vid jul)
Skönt för då kommer jag till stallet medans det är ljust. Ska nämligen ta en mysig utetur på Tessan. Tänkte rida bort mot kvarnen. Det är så himla mysigt där! Stora gröna ängar, trädgrenar som böjer sig över vägen så att man man får en lövtäkt himmel över sig. Och alla fina höstfärgar det är nu, alla möljiga sortes brun, eldröd och guldigt orangea.
Vi ska mest skritta men även trav så hon får sträcka ut benen och känna sig fri! :)
Det är så himla härligt att höra melodin från häst hovar som klapprar mot marken och vattenfallet som man rider förbi. Ren och skär lycka!
.
Efter det är det sen fredagshoppning.
Eftersom alla är på Horse Show så sköt vi upp hoppningen en timme.
Alla utom jag!
Men eftrsom jag skolkade lite igår förmiddags och nästa vecka ska jag ta ledigt två dagar så kände jag att jag inte kan missa flera dagar nu i början..
Hoppas verkligen jag får Quinteros. Då blir jag väldigt glad!
Vi hörs kära readers. Dagen är inte slut än.
Puss
Superhärlig bild från i sensomars. Jag & Tessa, Annelie & Isabell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0