Häst-Abstinens

Jaa idag är det måndag och det är mycket slit asså. Känner mig riktigt nere idag och jag vill bara åka till stallet och vara med älsklingarna! Halv 1 är klockan snart och jag slutar 5...seeegt. Ska fortsätta med det jag gör & hålla ut.. Fatta vilken fristad vi ryttare har? Det är inte alla som har det så bra som oss faktiskt. 
Igår märkte jag att jag varit ifrån hästarna på ett tag, för jag gick och klappade på Verona som stod i hagen! Jag menar Verona är en c-ponny som jag inte alls känner, men kände att jag hade en sån häst-abstinens att jag var tvungen att röra vid den första häst jag såg, haha sjukt va? :)
Hon blev nog glad av det, precis som jag!
.
Neej nu måste jag nog börja jobba igen. Vi hörs ikväll eller min nästa rast, haha! ;d
My Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0