HELT SJUKT!

Hörrenini!
JAG HAR JU GLÖMT BERÄTTA VAD SOM HÄNDE MIG IGÅR!
Kommer ni ihåg att jag berätta att jag anmält mig och Amanda till en styletävling hos Bandit Rock?
.
Jag satt på ett stormöte med heeeela redaktionerna. Och så ringer ett superflummigt nmr det var typ en blandning av mbl nmr och tfn nmr. Skitflummigt iallafall. Jag klickade för att inte störa chefen som pratade...2 miniter senare är mötet slut och jag sätter mig vid eniro och försöker kolla upp numret men det finnns inte.
3 min senare ringer Amanda upp mig och så här var vårat samtal:
.
Hej Amanda!
Hej Nina!
Var det du som ringde mig nyss ..?
Neeej, men gissa vem som ringde mig nyss?!
Haha Ingen aning lilla du...
BOLLNÄS-MARTIN!!!
VAAAAAAA DU SKÄMTAR?! VRF DET?! (dumfråga)
VI HAR VUNNIT STYLETÄVLING!!!
.
.
Sen dog jag....
Fan vad sjukt att vi vann den tävlingen! Asså jag var ju inte seriös för fem öre, helt stört!! :D
Så på torsdag ska jag och Amanda vara med i Bandit!
.
MISSA INTE DET: TORSDAG kl 9 typ!
HELT STÖRT!!
.
Bilden jag skickade in:
hahaha förlåt amanda , trodde verkligen inte vi skulle vinna! :D :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis finisar!! <3

2011-11-18 @ 14:34:44
URL: http://jlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0