Hoppträning - Quinteros

Gokväll! Vi börjar kvällens nyheter med att jag hopptränande med lill fina Quinteros. Skulle haft Atlanta egentligen men Annelie var supersnäll och kunde byta! Vi hade samma övning som cliniken så vi visste hur man gjorde. I dressyrdelen kändes han suuuperfin och jag kände verkligen att jag saknat honom! Fick in några riktigt fina spårng och det var superhärligt att vara uppe på han igen!
.
Efter det pratade jag lite med Chrille och jag ska rida i onsdagsgruppen nu i 3 veckor för att dressyrtanterna ska träna luciaprogram!  Snackade lite om hästarna och så dära också.
.
Efter det myste jag med pärlan en stund, hon hade tråkigt sa hon!!
Efter det kidknappade jag kärleksduvorna Bonnie & Manne för att ha sällskap när jag köpte mig en välförtjänt godispåse, tuff helg har det ju varit!
.
Här ser ni Quinteros & hans bästis Rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0