K A O S

Min fredag var helt störd. Mötte Angelica på tåget & vi åkte till Rasmus för att föra lite med några andra. Det var mycket trevlig, Alex var där bla! Efter det, Harrys. Kul var det, full blev jag, och överfallenn. 2 gånger. Eller idioten som drog ner oss på marken var nog ute efter Rasmus, men han fick med mig i fallet också..
Han sa; Låt henne vara det där är min tjej. Och sen drog han ner oss på marken...Då forsade tårarna och jag drog därifrån, väldigt snabbt. Jag har ingen aning om vem killen var....
En stund senare står Rasmus och håller om mig för att jag storbölar som en jävla tönt, och då ser jag i ögonskymten att den här killen kommer igen...Han kastar ner Rasmus i marken och börjar sparka honom när han ligger ner!! Asså vem gör så?! Han var helt störd i huvudet och det sa jag till honom när jag drog bort honom därifrån och sen skrek jag på honom och kallade honom idiot och då börjde dom gå därifrån...
Men inte nog med det, hans tjejkompis kommer fram mot mig och ska börja slåss med mig...
Jag sa åt henne att gå och sen backade jag undan från henne...Stolt tjej här, jag kunde lätt ha slagit ner henne!!
Efter allt K A O S, så åkte vi hem...Det blev helt enkelt lite för mkt på en gång, helt sjukt vad man kan råka ut för.
.
Men kvällens början var rolig och här kommer lite bilder!
Finaste Angelica scoarade hihi! ;d
Sen så glömde jag fota haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0