Lördag!

Åh herregud,  igår var jag så trött så att mamma släpade ner mig från soffan redan innan kl 8!
Snacka om S L I T E N tjej!
Nu är jag pigg innan kl 6 licksom..BRA DÄR!
Har lindat ihop mina nytvättade vita lindor och taggar sjukt inför dagen som kommer!
På morgonen nu ska jag vara i stallet supertidigt & börja fixa inför imrgon.
Klockan 9 är det samling för maskeradhoppningen & vid halv 12 ska vi fixa iordning för sthlmscupen!
På Hopptävlingen ska jag ha Atlanta & i eftermiddag ska jag mysrida Crest på B:1an. Inga höga krav & jag ska försöka spara honom till imorn, hoppas bortaryttaren inte heller ställer så höga krav!! :(
På maskeraden har jag fortfarande kanppt någon aning om vad jag ska vara, står mellan tjuv & badass...haha aslarvigt men har inget annat förslag!
Någon morgonpigg männsika som har det?! :d
Snart ska jag upp & rota igenom garderoben för att se vad som finns!
Sedan blir det frukost!
MUMS!
Gud vad skönt det är att vakna upp obakis!!
Lovelife!
-
Senaste gången vi var ute på lokal! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0