Lunchmöte!

God Lunch!
Tar en snabbislunch idag för nu fick jag tidspress helt plötsligt! Tortelini blev det idag WOOPWOOP.
Knarkar musik den lilla stund jag kan, haha.
har inte hänt så mkt nytt i mitt liv faktiskt. Läste ut min älskade bok på tre dagar...
Nu måste jag köpa en ny! :d
Mindre än ett år innan jag flyttar hemifrån, fatta vad skööönt! Jag och Fredde pratade superlänge igår om våra planer. Jag ska bli superradiopratare och tjäna asmkt, förutom den karriären ska jag vara odrningsvakt på våran gemensamma bar, Fredde ska bara gå bartenderutbildning först. och så tjänar vi storkovan på det! Medans vi bor på våran toppvåning med pool och shit! Det kommer nog bli asnice! :d
.
Så därja. Nu vet ni vad som har hänt.
Ha det så bra så hörs vi vid 3 igen skulle jag tro. Nu blir det mera loggning, WOOPWOOP....
.
Bästa ♥
Fredrik är min homohomie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0