Rödlätt med Plan Three

Jaa ni hörrni. Det började redan tidigt imorse när jag & min vän vaknade hemma hos mig.
Vi fiaxde oss och vi halv 7 på morgonen var vi inne på södra station.
Det var tidigt. Och vi var trötta.
Efter att ha gått vilse två gånger redan letade vi förtvivlat efter MTG huset.
1 minut i 7, kastade vi oss in i receptionen. SKÖNT!!
Vi fick passerkort och guidning upp til bandit studion.
Det var supernervöst och vi trodde vi kunde få andas lite innan vi fick träffa mina idoler, men icke!
Så fort vi klev ur hissen klev vi rakt in i Bandit Shitlist.....oh herregud vad söt han var....
Han kollade upp & avslutade lite fort. Vi skakade hand med Sanna, coolt, Supersnyggastylistenm Charles & Dösöta & döcharmiga Bollnäs-Martin!!!!
Gick ut snabbt igen och drack lite vatten..
Sen började äventyret!
.
Först fick vi presentera oss lite själva och hur det kom sig att vi satt där vi gjorde. Jag fick berätta när jag anmäle oss och sen började musik igen.
Charles och Amanda drog sig tillbaka i studion och började fixa med håret medans jag satt och snackade massa med martin. Sanna gick iväg ett tag så det var bara vi 4 ett tag. Jag och amrtin satt och prata om jobb, praktiken, hans jobb, vad jag gjorde i skolanoch massa mera. Han var så trevlig och snäll, jag doooog!
.
Efter en stund pratade vi lite mer i radion, jag berättade hur det såg ut och han frågade en massa om hennes hår som jag svarade på!
.
Efter ännu en stund kom Plan Three in i studion, dom skulle spela live!!
Grymma var dom och en stund innan och efter satt vi och snackade massor!
.
Amanda fick se sitt nya hår och det var superfint!!!! 
Jag sa till Charles att han var jätteduktig och då kramade han mig och gav mig en puss på kinden!! GULLIGT!
.
Tiden bara rann iväg men det var den bäsat morgonen i mitt liv! HERRGUD VAD SNYGGA ALLA VAR! :D
Alla var så trevlig och snälla och gav en verkligen chans att berätta ngt! SUPERKUL!
När vi skulle gå fick jag en kram av Martin & Sanna, jag njöt av den förstnämnda som fan!! :D
Dom vinkade av oss och sedan åkte vi hissen ner igen. Herregud vilket moment det var...Haar aldrig varit så lycklg som efteråt!
JAG, NINA GIBBEMARK HAR PRATAT I BANDIT!!
(herregud har lyssnat på dom så länge jag kan minnas, jag måååste verkligen skaffa jobb där!)
.
Nu kommer det ni längtat efter mest tror jag, bilder!
Amanda och Jag fick besökskort!
Sanna, Charles 6 Amanda!
Bollnäs på sin tron! :d
PLAN THREE!


Väldigt snygg affisch!
Live perfomance i studion!
Min framtida arbetsplats??
Överlyckliga brudar och översnygga killar!
helt sjukt underbart var det, underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0