sthlmcup - Gerry

Igår kväll, var det bortamatch hos Mälarhöjden. Laget denna gång var:
Lovina
Nina
Amanda
Catarina
.
Efter en förlust för ponnylaget var vi väl lite nerviga, men det gick bättre än förväntat i slutändan!
Caddo var med oss som coach och hon satte mig på en 13årig galopör..Han hette Gerry och han var svår som fan...Gick helt ok på framridningen men under programmet så var det K A O S...Han var bara super stressad och jag hade iiiiingen aaaaaning vad jag skulle göra! Men jag kom runt hela porgrammet iallfall och det slutade med givmilt 55,69 eller ngt sånt. Alldeles för bra betalt tkr jag..haha! Amanda red samma poäng som hemmryttaren på en guldhäst, så det blev två guldisar! Grattis! Lovina red på en supersöt "skäck" vilket hon gjorde riktigt bra och höjde laget! Catarina red en superstor valack (Ninahäst!) och det gick superbra för dom med!
Lagen slutade med oavgjorda poäng, helt sjukt, så ett poäng plcokade vi med oss, nu har vi Enskede och Huvudsta kvar, jippie!
-
Har ingen bild från igår, så ni får en till på Atlanta! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0