Svar på Tal

Hejsan! Joo jag vet att man inte ska uppmuntra bitter****** på internet, men till denna här tjejen som tycker jag är jätteomogen och letade upp andra tatueringsbilder..
Till DIG (för jag vet att du jättegärna vill ha ett svar från mig eftersom du tror du kan äga mig på internet...)
Om du hade läst mitt inlägg ordenligt, inte bara fuckat ur på en gång, så skerv jag så här om du inte minns det..
Och om man tittar på din kommentar, vart bilderna kommer ifrån,
Oj står det, DAYVIEWS & FORUM ?
Du kan fan inte mena seriöst att du inte har något bättre liv än att sitta 6 leta upp sånt för att sedan själv bli störtcpägd av moi!
Jag är 171 så jag tycker inte jag behöver växa upp mera.
Skaffa dig ett namn också, fegjäkel.
---

---
Till er andra sötnosar som är snälla så ska jag ta upp bloggandet igen, bara för er skull!
(Och det gör inget att ni två är anonyma ihhihi <3 <3 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag hade faktiskt inget annat för mig, tyckte bara det lät så drygt av dig att "endast vikingar kan ha det" och att du bad tjockisen ta på sig en kofta liksom, gillar din blogg det är därför jag läser den, men tyckte bara du lät så himla dryg när du tracka ner på folk som hade den tatueringen långt innan.

Sorry om jag sa nåt som störde dig, ville bara påpeka det. ha en bra daaaaaaaaaaaaaaaaaaag

2011-11-17 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0