Topp-Torsdag

Åh gud ni fattar inte hur påverkad jag blir av sånt här! Martin väägrar lämna min skalle....!
Ringde en flummigt nummer för någon timme sen och tror ni mitt hjärta slog en extra volt eller. Svarade så gulligt jag kunde,
"Hallå det är nina..?"
"JAG SÖKER EVA LAAAAAARSSON?!"
felringning..........fml.
.
Från och med nu ska jag svara på vilket fan nmr som helst. Tänk om han kände likadant :d
Har träffat 2 personer som verkligen träffade mitt i prick första ögonkastet. Han är en av dom.
Och det kommer aldrig bli vi.
SNYFT!
Men kan ju hålla tummarna att han kommer på Rock Awards, då är han min :d
.
Ikväll ska jag bege mig ut i mörkret på Tessa. själv. ensam....
Men det kommer nog gå bra, tänkte svänga förbi hemma emellan och hämta massa varm kläder! :d
Vi hörse efter det!
.
Försvinn ur min skalle dumbom

Kommentarer
Postat av: malin

vem är den andra!! :D

2011-11-24 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0