Torsdagen:

Moa är supersnäll & fixar med en ny header till mig, så när allt det är klart kommer jag börja uppdatera igen!
Men jag kan berätta lite om gårdagens hoppclinic!
Jag Sanna & Lovina fick chansen att visa upp oss och hästarna. Jag hade Q, Sanna hade Bella & Lovina hade Irma!
Det var superroligt, hästarna var glada och pigga och jag lärde mig massa nytt! Ska jag verkligen tänka på i framtiden! :)))
.
Juste! Det  var hyrlektion innan och eftersom jag och Crest har en paus, så fick jag min lilla prinsessa. Jag har jättesvårt att hitta henne i dressyren....Men en dag ska jag fixa det där! Det är på gång, men mkt jobb framför oss...
Hon är ju trots allt bäst så jag tänker inte ge upp!
Vi fortsätter att kämpa helt enkelt! :)
.
Idag är det fredag vilket betyder party!
(ingen fredagshoppning...:( )
PUSS!
.
Det är ngting speicellt med dig Quinteros. <3
Inte från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0