Lövis 18 finally!

På lördagen, mådde jag kasst!! Både psykiskt, fysikisk ytligt och inombords, herregud vilken kväll det hade varit innan. Men en viss uinderbar människa vid namn Rasmus tog hand om cpNina, mkt uppskattat! :d
Hela dagen segade vi bara & tillsut så kämpade jag mig ut på krogen igen. Denna gång för att Lollo fyllde år! GRATTIS MIN KEX!
Först Hellströms, supertrevligt, däerfter Harrys igen hih, och efter det Blå en litenliten stund...
Det var superroligt och galet kul på Harrys. Träffade en dilf - Peter! Åh så charmig han var :d
Helt enkelt en väldigt lyckad kväll, full vart man! :d
.
snyggingar :d
Lollos ..hår iafl!
senaste gången vi var där haha kolla in mig , VAFAn? :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0